luni, 5 februarie 2018

Unde victoria mă așteaptă...




      „Caracterul este victoria organizată.”
                   
             - Napoleon Bonaparte -


Am plecat spre a-mi găsi victoria. Nu o caut printre oameni, sau alături de ei, o caut în mine, o caut pe drumul meu. Am fugit de supunere, de cuvintele „mi-e frică să...” . Nu mai pot să mă las pierdută prin deziluzii și să privesc călcarea pe morminte a altora pentru a câștiga ceea ce mi se cuvine.

Am dat peste oameni care s-au dovedit a fi abjecți, atât de abjecți încât au sperat că urcând pe umerii „zeilor” vor reuși să câștige orice bătălie. Dar „zeii” nu sunt și ei tot oameni? Uneori îi invidez pe abjecți, pentru că au ceea ce și mie mi se cuvine, apoi îmi dau seama că biruința mea nu va avea prestigiul lor, ci se va înălța tot mai sus, dincolo de „zei”.

Din acest motiv îmi spun, închizând ochii, că pot fi tot ceea ce-mi doresc, că pot ajunge unde nimeni nu a ajuns.Nu mă asemen abjecților nici zeilor, iar din acest motiv caracterul meu este victoria mea. Sunt om, dar sunt un om căruia dreptatea i se pare un simplu cuvânt și nu un fapt. Nimeni nu-ți face dreptate, doar tu poți învinge. Îmi voi face dreptate fiind omul care nu am fost niciodată, fiind deasupra celor care m-au călcat în picioare, deasupra fiecărui vis neîmplinit.

Așteptați doar! Voi deveni zeul zeilor și voi învinge...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu